|
۱٨ بهمن ۱٣۹٦
آگهي فراخوان مناقصه عمومی
آگهي فراخوان مناقصه عمومی دانشگاه فنی و مهندسی گلپایگان موضوع مناقصه: انجام امور خدماتی، نظافتی، تاسیساتی و فضای سبز دانشگاه در سال 1397 زمان و مدت قرارداد: از تاریخ 97/02/01 الی 98/01/31 زمان و مکان خرید اسناد مناقصه: از تاریخ 96/11/28 الی 96/12/05 به آدرس : گلپایگان –میدان معلم –بلوار شهدای گمنام –امور اداری دانشگاه فنی و مهندسی گلپایگان. هزینه خرید اسناد مناقصه : فیش بانکی به مبلغ 1.000.000 ریال به حساب شماره 2171230213000 نزد بانک ملی شعبه 3391، به نام درآمد اختصاصی دانشگاه فنی و مهندسی گلپایگان آخرین مهلت تحویل اسناد مناقصه:96/12/14 تحویل امور اداری دانشگاه مبلغ سپرده شرکت در مناقصه:1.000.000.000 ریال ضمانتنامه بانکی زمان بازگشایی پیشنهادها: روز سه شنبه مورخ 96/12/15 سایر شرایط مناقصه در اسناد مناقصه آورده شده است که لازم است مناقصه گران به دقت آن را مطالعه نمایند.
|